Friday 24 April 2015

Aku ada interview.

Assalamualaikum, Hai korang,





Wah, rajin jugak aku update blog sejak akhir-akhir ni, padahal akulah manusia paling malas nak type. tak caya tanya classmate aku, aku tahu reply (.) titik je bila whatsapp. (padahal malas nak join borak) hehe, Bila dah nak habis bulan april ni bermakna, aku nak sambung masuk study pulak, aku akan tinggalkan kawan-kawan aku yang aku kenal secara lansung atau tak lansung.Okay, aku akan rindu korang. Masa 21 April haritu aku ada check, sama ada aku ni dapat atau tak pergi temuduga IPGM.(institut perguruan guru malaysia), Alhamdulillah aku dapat. Ayah aku suka gila kot, yelah ipgm banyak kebaikan dia, tapi aku baru nak pergi temuduga so watlek watpis, aku tengah study. Serious weh aku study, time kerja pun aku study, macam biasa lah aku kena baca apa yang latest pasal  pendidikan sekarang, baca pasal pt3, ppsmi, mbmmbi, wawasan 2020, pasal Sejarah sebab aku dapat untuk bidang Sejarah dan aku baca lain-lain yang berkaitan. Aku harap aku dapat muntahkan balik apa yang aku study semoga temuduga aku berjalan lancar.


Kau tahu tempat iv aku kat mana? jauh kau tahu, dapat dekat Kampus Raja Melewar a.k.a kat Nogowi, ngehngeh kejolobak kejelebu lah kita. Syukur aku tak dapat kat kedah ke kelantan, kalau tak naya ayah aku nak mintak cuti. Aku dah survey dah jalan nak kesana, so that nanti tak lah aku sesat pergi tempat baru kan ? thanks to Abang Faizal, Razzman sebab bagitahu  tempat tu dengan lebih terperinci. Semoga Allah memberkati kalian. :* Haih, kejap gila nak habis bulan empat, masa berlalu pantas, lepas ni nak kena ready itu ini. Semua lah, aku harap sangat aku dapat buat bebetul eventhough i still waiting for UPU reply, but still i am very grateful to be given a chance for this iv. Okay, tangan dah penat, peluh otak perah idea dah kering so byebye, see you guys in my next entry. Eii korang rajinnya baca blog aku kan ? (ACAH padahal tak ada pun) :)



No comments:

Post a Comment