Saturday 18 April 2015

Sampah betul !


gambar ni mendahului salam nampak, Assalamualaikum. 

Kau akan rasa macam nak baling, bakar, mungkin cabutkan modem kau tatkala kau kerajinan meng-update blog kau dan harapan kau punah lepas line dia menghentikan encik google dari terus generate, jadi tak semena berhujan makian, gi lantak. sebab kau sorang je dengar. aku tengah elok nak post something, nak betulkan setting balik apa yang patut dan tak pasal si line ni ngacau. pastu loading balik dia pergi masa yang first time aku buka. memang mampus aku tak nak buat dah. geram gila lah, -..-

Conclusion bagi yang duduk kj macam aku, yang mana rajin update tu, update lah masa line kau kencang kalau tak hampa, sakit bak sembilu (acah)..... jumpa iols kat entry seterusnya. kbyebye, 

dia pun faham aku, haha. lol




2 comments:

  1. eh blogger tak automatic save post kau ke? LOL.

    ReplyDelete
  2. tak weh, tu yang aku berbulu gila tuh. hahahaha, TM aku pulak cam bengong. LOL,

    ReplyDelete