Monday 25 November 2013

Random #4

Hey, assalamualaikum.

this quotes!! #1

so memang lama gila aku tak post apa-apa since last post pasal legennnnns tu kan? so frankly saying i ran out some ideas, serious aku tak tipu. tapi hari ni i came out with an idea to post something on my blog. Okay, tadi aku baru je buka tumblr, seriously berhabuk kot, hahaha. lama tak sign in and tak tengok any kinda tumblr's thingy kat my site. so masa scroll timeline aku ada lah aku jumpa one of this quotes. hmm.... (if you know what i mean...) #1

so start je cuti sekolah aku, boleh kira banyak jugak lah aku keluar rumah catching some food haha, itu semua kes kakak sedara aku semua nak bina masjid, so pergi sana-sini situ, nun sana... dipendekkan cerita macam-macam ahh. so yes, aku rindu kawan aku. meskipun cuti sekolah baru start duh, so aku ada kawan, yelah kawan. kawan baik, aku suka kawan dengan dia dan aku selesa. walaupun baru tahun lepas aku kenal dengan dia, boleh kira aku rajin ahh otp//text apa-apa pun hal. kiranya, saling mengingati one another. 

but then, mungkin haritu dia emo ke apa? maybe penat bcs dia ada practise lah kan... untuk kejohanan. idk, but i wish him goodluck, and he said okay. aku ingat lagi. maybe aku buat dia marah dengan reply: (bye, aku tak kuasa nak melayan benda lagha ni) i know kalau kau orang dengar pun macam lulz.. simple je ayat dia. tapi yelah each ppl are different kan? so maybe kasi impak lah kat dia ni. so dia reply memang kalau kau baca macam mak aih.. kau dosa gila// kau rasa bersalah nak mampus. OMJAY! how i suppose to do kan? so i decided to called him. blalaalablalalallalla... he said aku okay je. then aku text and dia cakap (aku takda mood, lain kali kita text lagi kay?.) and then till now idk how, and dia okay ke? still marah ke? huh. 

Don’t take life too seriously; you’ll never get out of it alive.

so to tell you the story, i really miss my friend and this holiday break really makes me been longing for them okay?! i just miss them and i want to keep in touch with them not only on social network site but in real! maksud aku macam jumpa like we usually does at school. kan? so to my dearest friends, aku tau aku bukan sempurna, aku boleh jadi annoying and a bit agressive by my wording aku tau, but thank you bcs you always with me through my ups//down, but aku tau kau ingat aku kann? thank you weh. and i always remember you. Uhibbuki Fillah :* 

       
                 P/S: terima kasih sebab belanja aku kesetiaan dan keikhlasan seorang kawan.

#2




2 comments: