Monday 4 November 2013

♡ ‏Salam Maal Hijrah ♡ ‏

Hello, Assalamualaikum..




Salam Maal Hijrah, seperti yang ente semua tengok kita punya title entry harini, ana dah tulis sedikit sebanyak.... nak cakap lebih-lebih pun tak berapa nak expert jadi ana just pick-up tumblr punya post and upload sekali for our entry today. Sihat? okay Alhamdulillah, cepat je masa berlalu. kalau ikut kalendar islam kita, harini 4/11/2013 kita dah masuk tahun baru. Alhamdulillah ana masih diberi kesempatan oleh DIA. untuk meneruskan kehidupan ini sebelum kita ke destinasi yang seterusnya dan seterusnya, haha. kalau tak manalah ana nak update blog sekarang... kann?


Hambarnya entry kali ni. lol, cuti pun dah nak start, adalah lagi beberapa hari nak sekolah. Ohh, okay dengan ini ana nak wish dekat kakak//abang yang form 5, terutamanya jaja, leha, min, epa, didi, lisa, dibo, mila, apek, apan, ammar, boja, firdaus, faiz, syukur, akhmal, mijie, anis, mizan, muhfizan and jiya Goodluck for your SPM. selamat maju jaya, buat yang terbaik and importantly mulakan menjawab dengan bismillah. insya-Allah ada barakah nya. 


Wuu~ sebenarnya nak khabar ni yang tahun depan ana punya turn pulak. OMjey OMjey!!! haha. hopefully dapat buat yang terbaik, yang penting usaha, tawakal, dan doa.  fuhh, hah, talk abt exam, our final exam punya result menanti ni.... so banyakkan berdoa so that result kita semua cantik, fulus, AAAA+ and wallah. Lol. Ingat "kejayaan tidak datang bergolek" salam sayang dari Ana BamBam. :') Assalamualaikum wbt. 


P/S: make the past as our lesson.... so that we wouldn't do the same thing again.




No comments:

Post a Comment