Thursday 30 January 2014

Pentingnya kawan....

Hey, Assalamualaikum.

gua yakin semua setuju part ni,


Okay, aku tau kalau aku cakap pun semua mengaku masing-masing ada "besties" kan? 
so do i, senang cerita kan? gambar atas tu sumber tumblr aku. Trimas,so as for me
kawan ni  memang kena ada bukan time senang je, susah, duka, ketawa, gembira, menangis
we do need them always. aku mudah terasa serious ahh, lantak ah nak cakap aku apa
ingat semua orang sama macam kau, kau and kau ke? tak kan... we are totally different.
aku tak suka sangat bila kawan ni lupa bila ada benda or someone depan mata dia,
pls lah don't leave me behind, bukan nak mengungkit tapi siapa ada time kau susah. i admit tak semua benda nak kena cerita dengan kawan, tapi what the use of me kan? jangan lah buat "kami" "aku"macam ni lagi, benci sangat weh, aku tau lah aku bukan that perfect besties forever for you, but still i always there for you through your ups and downs. so pls, remind me always although we are far apart. kawan ni bukan time senang je tau. Kalaulah aku boleh cerita ni dari a-z tanpa buat kau berkecil hati, senang kan? and also tak payah aku update ni kat blog. Peace No War // Hashtag PeaceWithIman


always! 


5 comments:

  1. yeah.. Thats true.. Bende kalo boleh citer ..dah citer lame dh.. btw we're besties

    ReplyDelete
  2. Ariff: kannn? at least ada jugak yang setuju dengan pendapat aku. aku tak faham, aku bukan cuba mengungkit dengan perkara yang aku dah buat, aku cuma nak dihargai oleh seorang hamba yang bergelar kawan. Susah sangat ke? turunlah sikit ego tu. hmmmm, Allahu

    ReplyDelete
  3. Farah Huda: hahaha. me love you too, onnie pun nak mintak maaf kot kot ada pernah buat macvam ni dengan onnie. maafkan hamba tau, i love you too and stay sayang kat onnie. peace with iman. :)

    ReplyDelete
  4. Ukhti~ maafkan aku.. :') hehe. tetibeee... emm.. klw kau tuju kat aku pun.. aku minta maaf.. ikhlas dr hati sanubari~ sayang kauuuuu!!! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. hishhh, ini takda pun aku maksudkan sesiapa lebih, kepada mengatakan sesuatu agar... orang lain tau,. " if i told this perhaps there will be no one would do this kan? "

      Delete