Friday 31 January 2014

You go girlssss!!!!

Hey, Assalamualaikum.

"Pulau pandan jauh ketengah......" okay, gua merepek. Haha
Okay, happy weh happy sangat. harini grandma, grandpa and mak ngah datang after
19 years tak datang jenguk rumah kami! maigadd. Do you feel me?!!
Happy gilos bila diorang turun dari kereta and aku sambut and senyum kerang
dari tadi sampai lah sekarang....(currently updating my blog...) haha.
excited, and harap this is not going to be the last kan? i hope so. Insyaallah.


smile uolss !

okay, enough! sebenarnya aku bukan nak cerita sangat pun bahagia aku sekarang ni, 
sekarang ni nak cerita aku bengang sebab tak dapat baki penyata penyesuaian bank. hmmm, 
pelik.. tengah tunggu dorang sampai aku curi curi buat akaun sekejap, pastu tak dapat.
Frankly saying, akaun ni senang tapi aku susahkan. Aiyooo!!!!!
sekarang ni aku cuba nak gabungkan apa yang aku belajar dekat tuition
dengan sekolah punya, hmm. You go girlss! never give up and kau boleh!
strive for excellent and be the best and beat the rest! Amin. 
Permudahkanlah urusan ku, salam sayang. Byee, Assalamualaikum, tak jawab dosa.
kalau jawab sayang. :)

You go girlsss!!!!



2 comments:

  1. Go girl.. Haha.. Akaun je bole nye.. Tp tang senyum kerang tu cane ek? Ajar skit.. Walaikumsalam yowww

    ReplyDelete
  2. hahaha, wow ariff sayang akulah tu jawab salam, hahaha.
    senyum kerang tu macam menyeringai lah, tersengih sesorang. itu pun tak tau. :)

    ReplyDelete