Thursday 25 July 2013

Life is full of drama.



Hi, Assalamualaikum.

Okay harini penat sangat, banyak movement. Haha, tapi paling best sekali bila time math mode cikgu tak datang and ustazah relief class. Hahaha, what a great feeling. So, apa yang penat sangat?!! see after those case alah, baca entry aku sebelum ni, and lagi sebelum ni alah tapi aku dah buat post tuh just for folowers aku je, because that was top secret, Only class Science and Account stream je boleh tahu. Lepas je kitorang tahu pasal news tuh aku terus kasi tahu kat budak kuat Addmath. haha, don't ask me why I use that word to describe them, because they just to good at that, Envy? yes of course.

Okay, pagi tu time Science je terus kitorang adu kat Pn. Suhana, I don't think so aku nak cerita pasal ni. Dah janji dengan Farah Huda, yang this thing tak boleh bagitahu orang. Tapi tadi kitorang dah selesaikan cara budak pandai. No more badmounthing and shitty thought about this thing anymore. Well, kan kami kawan dari sekolah rendah and since form 1 kan?!! mana mungkin tak boleh berbaik semula. sengalah, So harini form 3 dah start exam., OMG debar tak adik-adik kak farah? haha, confirm ah, dulu pun aku pun macam tuh jugak. But final exam lagi berdebar kot.

Trial, one word to describe this word is that dia memang totally susah macam haghomm, tak lah susah sangat kalau baca buku tapi susah lah daripada exam final punya mengikut pengalaman aku. So harap exam korang yang first harini senang kay? Hahaha. so tadi aku diberitahu oleh saudara-saudari  yang dorang harini ada exam BM and Sejarah, hoho, aku rindu gila nak jawab exam Sejarah. Katanya susah?!!! ye ke? hmm, memang pun susah kalau kau tak baca buku, tambah Sejarah jawapan dah depan mata tapi pilihan jawapan dia agak mengelirukan kau terasa macam ada 2 jawapan untuk satu soalan, dimana time tuh otak ligat memikirkan jawapan apa yang harus dihitamkan di helaian kertas OMR. haha

Okay, tadi ada budak mengadu kat aku BM susah, haha Sejarah pun. haha, apa-apa pun korang dah usaha kan? so apa yang kita usaha tuh itulah yang kita dapat. Okay salam sayang. Muahxx get ready for the next exam.Baca buku, yang twiter addict and FB tuh bawak mengucap kasi deactive account korang and focus trial, kalau trial dapat 5A atau keatas means that the real exam kau akan dapat straight A or yang lebih baik . Haha, goodluck senor senoritas. My Allah bless you. :) Salam Ramadhan. XOXO :D

 P/S: Tulah orang cakap apa kat you? datang awalkan, haha. Takpe next paper baca buku betul-betul . Goodluck Dear. :* 

No comments:

Post a Comment