Sunday 28 July 2013

Problem...hmm

Hi, Assalamualaikum.

Okay tengok title aku harini. see!! semua orang ada masalah kan? so the same goes to me. Hmm, apa masalah yang aku hadapi? hah, kau and yes you., Apa? jangan cakap aku sorang je, aku rasa korang pun sama kan?? haha. Yes dah macam wajib pulak kalau sehari tu kena tweet and check FB padahal semua tuh melagha kan, Yes I admit parents aku cakap tu betul, benda ni semua melalaikan dari buat sesuatu yang kita sebenarnya nak buat, This is A-ca-awkward kalau nak dibuatnya kalau tetiba aku tak on atau tak active social networking yang memang aku ni ter-addict overdose bagai ni, haih. sabar kay, Okay seriously aku duduk dalam kelas Akaun, #Akaunators and yes subject dia tough but senang kalau kau baca buku, see. Itu petua turun temurun dia, kau tak boleh nak sangkal lagi. So kau rasa apa ?? mesti lah dalam kelas kau budak memang pandai kan? kita semua impikan satu benda, nak berjaya, cemerlang dalam akademik, belajar masuk universiti, kerja bagus-bagus and build a family. Woah, macam senang nak diungkapkan kan, tapi it is hard to archieve those thing without korban kan keseronokan yang kita dapat ni, hmm. Guys, help me to archieve my dream. I hate to say this but, Yes Oral bi aku memang tahu dah aku nak buat apa "Disadvantages of social networking" F you. Okay bye love. XOXO :D


https://twitter.com/HerAimiy


https://www.facebook.com/farah.aimiy





1 comment: