Wednesday 24 July 2013

Akaunators. #2

Hi, Assalamualaikum.

Okay guys, berita tak berapa baik aku dapat dari Sharina, wth!!!! Okay before that (see the title) kalau korang ingat lagi tajuk entry harini serupa macam entry yang sebelum ni kan?!!! http://lekiddosixteen.blogspot.com/2013/07/akaunators-1.html ni hah, so let us continue... shall we? ni yang ayat terakhir dalam entry sebelum aku sambung cerita kita....". Tak berlapik meja kot ayat dia. memang menusuk kalbu...kitorang time tuh dah masing-masing pandang satu sama lain.. dalam otak tuh, dah siap proses nama orang yang kitorang suspect... (To Be Continue)" Okay here.... so lepas je aku dengan Farah Huda keluar dari kelas nak buat solat dhuha kat surau, kitorang terserempak dengan Wani tau, mulanya nak jugak straight forward tanya hal sebenar, Yelah Wani kan penolong ketua kelas kelas 4 sains tapi, aku awal-awal lagi dah kena warning isyarat mata dengan Farah Huda suruh relax dulu calm down, biar kita tanya benda lain dulu before kita tuduh that person melulu kan?!!

Time kat kaki lima tuh, "tak berapa nak sure asal  kaki lima, padahal aku tak tujukan kat orang pun" Lews, afiq pun ada sekali, kitorang tanya jelah kat Wani, time tuh dia ada dengan putri, tak tahu lah nak pergi mana kan? tapi most probably rasanya nak jumpa bestie dia, Lol dayah lah apa lagi. Aku denganFarah just tanya siapa yang buat Pn.H marah dalam kelas korang?!! wani direct cakap nama person tuh, aku pun dah pandang Farah,Afiq dah pandang muka Wani, tak sabar nak dengar ayat seterusnya, well. aku tak payah nak cakap kot terus Wani dah bagi bukti yang kukuh lagi jelas yang tanggapan kitorang kat dia tuh memang betul. Memang dialah penyebab cikgu Addmath kitorang akan ditukarkan. Sumpah aku cakap manusia macam tuh pentingkan diri je, aku tak kira Akaunators, we should make a letter to stop this shitty things. Kuaja apa nak ambik cikgu kitorang, ingat kitorang pun tak lah hebat sangat bab Addmath ni, ehh hello Addmath ni lagi susah dari Bio, Fizik and Chemist yang korang belajar tuh. tapi kitorang boleh je lulus. Ingat cikgu tu just guidelines kita je, yang nak lulus, berjaya, faham atas usaha kita sendiri, kau nak pandai?!! usaha lah, kau nak faham buat lah latihan. Aku pun masa ujian 1 bukan nak kecoh ahh kan aku lulus tau, walaupun tak lah hebat mana markah tapi nikmat kita lulus tuh atas titik peluh kita sendiri kau ingat aku jawab soalan je terus aku jawab betul, Think wisely kay dear. 

Lepas tuh, nak kasi lagi bengang budak Akaunators, masa dalam van tadi aku sibuk berceloteh dengan Sharina and Jaja, pastu elok pulak si Sharina ni cakap Pn.Suhaida tanya kat kelas dia "ehh?!! Pn.Noreshah dah masuk kelas kamu ke belum untuk mengajar Addmath" and aku confirm bengang tahap maxima, yes aku takda hak, KAMI takda hak dalam menyuruh Pn.Noreshah mengajar kelas kitorang, tapi disini nak di ingatkan kami pun ada hak nak cikgu Addmath asal kitorang untuk ajar kitorang sampai tahun hadapan, kitorang nak berjaya and tunjuk kat Pn. Noreshah yang Addmath ni actually a fun subject to be learn, tambah lagi kalau belajar dengan dia. Okay so stupid yang aku update ni sambil menangis, aku tak mintak simpati. tapi kami ada hak jugak doh.......so aku rasa ramai orang akan terkejut dengan news ni, terutamanya budak kuat Addmath dalam kelas, kalau benda ni jadilah..... (To Be Continue)

No comments:

Post a Comment