Wednesday 14 August 2013

Selamat Hari Raya.

sedara mara.

Family Nazri

Maaf kami conquer jalan. 

Gambar sedara lelaki coet je.. malu konon, Ceitt
Hi, Assalamualaikum.,

 Okay raya dah kita sekarang kan??? Hah tengok lah berapa lama aku tak update blog, well crown kemalasan aku ditahap yang critical. Hahaha, harini saja-je semakkan blog aku dengan first entry untuk bulan Ogos ni, hahaha. So best mengkeme raya? Aisehh man aku ter-loghat-perak pulak. Maaf, Hangpa pi raya seronok kah? Asal utara pulak ni?!! Well ni semua kes beraya kat kg. sampai 1 minggu and loghat tu still melekat kat mulut.Haha, okay. As for me tahun ni pergi raya kat Johor, Tangkak. Walaweh best kot tahun ni raya, pasal agaknya kita dah besarkan..Sedara-Sepupu-Sepapat-2 Papat. Lewls, banyaklah aku..semua ada beraya, Almaklumlah keluarga Hj.Sahar ni Bosaw.

Tahun ni memang terasa happening dia, tahun ni maybe ada gambar baru akan diletak kat wall of fame kat rumah atok. Tahun ni special ada ambik gambar satu family and gambar each family ikutlah, gambar family Pak Uda, Pak Ndak and whatsoever the name...Best, macam biasa raya kat Johor, kita ikut ahh kan kalau kat sini makan Briyani gam, And lauknya ayam masak merah ada dalca daging, masak kurma. Pastu ada ketupat, ketupat ni semua mak cik-mak cik den yang buat.Aku??? hahaha, maaf lah tah pebenda nanti aku anyam. Takut nak tengok hasil dia. hahaha.

Dengan kesempatan ini, Saya, Nur Farah Aimi Binti Mohd Nazri mengucapkan selamat hari raya aidilfiri maaf zahir & batin. Kalau ada salah silap ke mohon ampun, atau entry ceq ada mengguris hati mengkeme minta maaf bebanyak naa~~ People make mistake. So do i. :) Salam Lebaran, So here, nak tayang sikit gambar raya Aku. Hahaha. Okay Bye XOXO :D


With my Pa, Bell and Nojod. hahaha




No comments:

Post a Comment