Saturday 1 February 2014

Lumrah lah kalau perempuan rambang mata. (Hahaha....!!!)

Hey, Assalamualaikum?

Hows your day? I'm doing great here by the way.
cuti yang indah ni kalau ngadap hw je tak syok jugak kan? haha
mujurlah cuti ni aku banyak berjalan, perak-johor-nilai 3-(and after this?...)
molla-opso! Lol. Best ahh, actually aku nak cerita pasal "shopping"
Alahai, kalau tanya orang aku rasa tak mengira gender, semua minat
tang shopping ni, boys with cloth, girls with shoes....lah sama jelah beb.
semua suka shopping. Well, semalam pergi nilai 3 we do some shopping...
(there is sort of thing...) tak boleh kasi tau. haha. Sana banyak karpet kot.
tapi aku yang umur 17 ni mana minat barang barang rumah ni, mak mak minat ahh
bila sampai area baju baju.... i told you what, rambang mata kau tau, jubah everywhere,
shawl any type of material semua ada, harga 10-15 ringgit. murah kan? It's heaven duh!
material pulak bukan calang-calang, nice dijamin. jubah cotton 25-30. Alahai, murahnya...
suka sangat.


Well, tak susah pun aku ni dalam bab shopping, yang penting mutu, harga and kesesuaian.
harga nak mahal sangat apasal? membazir, last sekali masuk almari jugak kan? lol. setaraf jelah.
yang penting shopping baju yang menutup aurat, wow i love it!
kalaulah, geng fftj aku ada semalam, mesti best boleh bargain kaw-kaw punya dengan der der pakistan kat sana, haha. I bargain a lot kau tau, baru best, hahaha. so i hope cuti korang terluang dengan perkara yang berfaedah. Okay? Salam sayang dari ukhti, Bye assalamualaikum. Tak jawab dosa, kalau jawab sayang. :)



haha, teringat bila kita pergi others shop and harga tetiba naik lebih dalam RM5 ringgit dari kedai sebelumnya, so gua bargain ahh lagi kat der der tuh, "sir, kedai sana saya dapat 25...how come sini 30?" "25 lahhh....okay?!!" haha. aku rasa mesti pak arab tu dok maki aku dalam bahasa dia time aku blah dari kedai. hahaha. kalau ada 100 orang customer alike me, pak arab tu mau bungkus kedai dia. haha. :)


i kinda hate this situation...













2 comments:

  1. Hahaha.. No comment la ukhti.. Haha.. Btoi3 brg mhl cane pon msuk almari gak.. N paling klakar brani giler ko ckp kat pak arab harga kedai lain lg murah.. Hahaha ..same cam my father.. Hehe

    ReplyDelete
  2. Hahaha, well kata nak jimat duit, mesti kena berani kalau tak... "baziaq" hehe.nak beli barang kat nilai kena pandai bargain. kalau tak melopong duit habis. hahahah, aku berani sangat ke? hahaha, nanti kau try lah, seronok mem-bargain ni, haha :p

    ReplyDelete