Monday 6 April 2015

Terima kasih Allah

Assalaamualikum,

Hai Hai, entah sapa jelah baca bog selebet aku ni dengan owner blog ni macam biskut kejap ada kejap takda. hahaha, tajuk blog malam ni "Terima Kasih Allah" selama kita hidup pernah tak sekali sujud dan selesai solat kita ucap terima kasih kepada Allah atas segala yang telah dia beri kat kita ? kalau tak pernah lepas ni boleh buat ye, sebab tu satu-satunya tanda kita syukur gila atas apa yang dia beri pada kita. terima kasih sebab kehidupan kita, atas nikmat kita berkeluarga, kawan-kawan disekeliling nikmat rezeki dari segi mental fizikal makan pakai, sebenarnya  macam-macam tuhan bagi kita nikmat cuma kita hanya naampak yang besar-besar je, sokaylah aku pun kadang macam tu jugak. Aku pun bukannya saint betul je memanjang.


1st: Terima kasih untuk kehidupan yang kau kurniakan pada aku cukup hirup udara bersih yang ada di atas muka bumi, nikmat tubuh badan dan akal fikiran yang cergas dan nikmat aku boleh sujud kepada mu tanpa kepayahan. Alhamdulillah untuk itu. Nikmat kau kurniakan aku kekuatan menempuh dugaan untuk mencapai impian aku cemerlang SPM, semoga kau permudahkan urusan untuk ke peringkat seterusnya.

2nd: Terima kasih untuk nikmat bekeluarga masih punya ibu, ayah dan adik kakak, ayah yang kelakar tahap gaban, ibu yang pandai masak, kakak yang nampak bengong tapi pandai, adik yang degil tahap petala dan comel. terima kasih untuk itu.


To be continue.........................

No comments:

Post a Comment