Thursday 27 February 2014

Alhamdulillah. (Praise to Allah)

Hi, Assalamualaikum.




Alhamdulillah. (Praise to Allah), at last dapat jugak aku keluar dari joint aktiviti sekolah yang kena stayback melampau-lampau ni. Tak kisah lah nak cakap apa, setiap orang akan ada masalah dia sendiri dan perkara yang dia kena selesaikan. jadi dengan mengambil aspirasi dari naqibah, saiyidah: "my life, my choice" aku bertekad malas nak buang masa masuk aktiviti yang tak membawa aku keluar. contoh paling jelas kat sini, ialah aku selalunya akan stayback for softbal. Okay, for the guys memang hantar wakil daerah... but yang girls? sorry you guys are not in the list. So i'm quite disappointed plus i've already think that i must not play softbal, macam saiyidah cakap haritu, Indeed beb, memang betul (censor) bhahaha. So harapnya, takda apa aktiviti dah lepas ni, focus SPM dan insyallah dengan berkat usaha+doa+bertawakal aku akan berjaya. strive for excellent result. Insyaallah. Amin. :) 



"sesungguhnya, mencintai seseorang itu dalam diam adalah lebih baik. "
(Usrah-Fillah)


1 comment: