Sunday 2 February 2014

Cause i'm a weirdo !!!!

Hey, Assalamualaikum.

cuti nak habis lah korang, homework dah siap? hahaha....
jangan cerita lah kan? homework aku pun lagi erm.. suku tak siap.
cuti ni boleh tahan dia punya "feeling nak berjalan" eloknya aku cakap riadah.
okaylah, this is not the point of todays post. "WEIRD, WEIRDO"


Okay, baru semalam aku perasan yang aku ni tak selesa ada orang tengok bila aku study,
bukan nak belagak or nak cakap apa kat sini, tapi aku sangat tak selesa bila ada orang
dok memerhati aku buat kerja. Time tu otak aku akan fikir.... "if this person is kind: erm, rajinnya dia study"
"if this person mulut puaka: poyo lah nak study depan aku" hahaha, sudahnya, aku husnu dzon.
tak elok juga fikir bebukan, tapi serious aku tak minat orang tengok aku study, or baca apa apa pun
lah and ada orang tengok. lagi lemah bila kat sekolah. bila aku baca nota yang aku buat sendiri
dorang puji "ish farah, rajinnya kau" yelah, aku terharu ada orang puji, but at the same time....
aku buat bukan untuk dapatkan pujian, aku buat sebab atas tahap kesedaran diri aku yang aku bukan dilahirkan sebagai seorang yang dikurniakan kepandaian. i need to be very hardworking in order to achieve that y'know. Aku serious ni, no jokes.





Bila kat rumah pulak, aku lebih selesa study dalam bilik. waima sekalipun mak aku letak meja study kat luar.Betul ni, aku tak tipu. Firstly, aku tak suka study kat luar ni sebab when pa gets home, dia akan tengok apa yang aku kerja kan, gua dah rasa macam kena buat inspection. "Angah buat menda tu" second, si adik lelaki aku ni online betul-betul next to table study aku, lagi lah aku lemah, nanti dia fikir "kakak aku ni poyo" Omaigadd, husno dzon farah, hahaha. sudahnya, ke dalam bilik jugak. selesa walaupun meja kecik je, atas tu. Oh, indah hahaha. Okaylah, teringat kat homework aku tu, baik aku buat sebelum aku terlupa. Well, saja share a little bit story of me. Bye, assalamualaikum, tak jawab dosa. kalau jawab sayang. :')


muahhhx






4 comments:

  1. Rajin sahabat aku ni~ sayang kau!! :D

    ReplyDelete
  2. Hahaha.. Mmg weirdo... Aq pon kekadang jela x selese org tgk.. Papepon meme trbaik!! :)

    ReplyDelete
  3. Fatin Najwa: hahaha, aku memang rajin, kalau tak memang hancus lah. haha, me love you too dear. :)

    ReplyDelete
  4. Ariff Jefree: haha, kannn? oh kau pun "weirdo" macam aku jugak? hahaha. kita gang ah. :)

    ReplyDelete