Sunday 2 February 2014

Fly.

Hey, Assalamualaikum.


Seriously, after i saw the airplanes kat KLIA, aku rasa excited and aku akan 
bersungguh-sungguh untuk capai impian aku.
Cause i want to fly, gua tak nak jadi travelers wife tapi aku nak fly, tengok negara orang, tengok budaya negara orang, and menikmati kecantikan dunia ciptaan Allah. Ya Allah, 
Kau permudahkanlah urusan ku, Amin ya rabbal alamin. 

Terbang.
Aku ingin terbang setinggi awan,
Merasai nikmat bebas I walked day and night,

Terbang.
Aku ingin merasai deru angin,
Yang sering menyapu aura tubuhku.

Terbang.
Aku ingin terbang kembali,
Pantas, cemerkap bagai kan lightning,

Terbang.
Moga aku diberi rahmat,
Diberikan peluang,
Untuk sekali lagi merasai nikmat bebas.

Terbang.
Aku ingin terbang ke awan, menggapai impian.
Kini tujuku ke Edinburgh, Scotland.
UK ku tawan.








 "leave your country in search of loftiness and travel, for in travel there are five benefits: Relief of adversity, earning of livelihood,knowledge, etiuettes, and noble companionship. Imam As Shafi."








3 comments:

  1. Insyallah kwn.. Aq hrp Ko dpt merealisasikan impian mu Itu.. Aminnn.. Kalo bole ajak aq skali.. Hehe;xde ah.. Gurau!"$%%&

    ReplyDelete
  2. Insyaallah, kalau allah makbulkan doa aku, kau akan jadi orang pertama aku jemput jadi gang backpack travellers! yahoo :p

    ReplyDelete
  3. Amin ya rabbal, Alamin. aku doakan kita dua dapat tawan UK. Insyaallah. :')

    ReplyDelete