Friday 5 July 2013

Baru nak update?!!!!!!!





Hi, Assalamualaikum.
Hai guys, barulah malam ni aku nak update blog, haha. well spoiled betul time TM Streamyx buat problem haritu, sumpah aku cakap tak boleh nak buat keja, powerpoint punya kerja pun tak sempat nak siapkan, lisan punya test nak start dah ni. masak aku, masak. memanjang minggu ni aku memang busy sikit, pastu kebelakangan ni kan ada haze, so cerita haze dah habis sekarang sebok pulak pasal aktiviti sukan tahunan sekolah, confirm lah macam-macam benda ada kan?!! haha. raptailah, pastu budak kadet polis kawadlah. wuuu~~! tahniah lelaki/perempuan dapat naib johan. Congrates guys. Keep it up. Okay tu je kot, post aku. Lek dulu, ni cuma muqadimah je. haha. Okay bye. P/S: busy nak arrange masa buat powerpoint. :) XOXO :D


No comments:

Post a Comment