Friday 12 July 2013

You will be love.

Hi, Assalamualaikum.
Okay hi Dear readers, harini lambat pulak aku update, tahu tak tengah elok aku ada mood nak update tadi pastu line internet macam haghomm, ehh?!!! farah tak caruts okay. haha, :) well Ramadhan was the greatest month ever! why? sebabnya bulan ni jelah amalan sunat, wajib kita digandakan berkali ganda tak macam bulan yang lain.. so pendek kata beramal lah pada bulan Ramadhan ini, haha. Bajetnya Kak Aimi ni oii, haha. :) Okay siapa takda perasaan?!! you better be kill right now or jump over your balcony, itu pun kalau lah tinggi dia aras 5 tingkat, haha. :) Biasalah dah nama pun perempuan confirm-confirm lah kau ada perasaan kan? so if someone say that you are in relationship with someone, what should you say?!! yes?!! no?!! or what?? yes im at sixes and sevens at that. Guys, be a close friends to someone that you really don't know the existence is not something that you can called "hey, tu pakwe kau kan?" Lol, "crush kau ahh," pergh mulut cik kiah puaka ni, haha. :) kalau ye pun orang cakap kalau dah aku ter-fedup aku cakap je kalau ye pun kenapa?!! aku cuba lari dari menjawab soalan macam tuh, bukan bermakna kita ada hubungan dengan dia tapi terlalu menyampah dengan soalan yang diajukan.. yes saya sedang dalam dilema bila ada pihak yang ajukan soalan ni, hahaha.



so konklusinya, rasanya stop badmouthing, busy body dan menyemak!!! aku rasa tak perlu nak tahu, just focus on your life and i ain't messing with your life. Well, haters fill my day. tak payah nak jugde orang tu bagai, sebabnya kau bukannya orang tuh dan kau tak tahu pun apa sebenarnya dah terjadi, kau tahu ke kot-kot orang tu dah bincang benda ni dengan someone tuh and dorang decide kena cakap macam tuh bila ada orang tanya? tak kan?!!! so stop pretending to know me lah ?? so apa-apa pun refresh balik kot kot kau pernah mengutuk aku ke kan? ingat kau kutuk aku yang pahalanya aku yang dapat, berganda pulak tuh, tak sodehh ke amalan kau free-free kena ambik? so andai katalah kan kau nak mintak maaf you better do so, jadi selamat beramal. haha, Relax ahh muka tak payah nak pelik sangat baca entry aku kali ni, dah aku punya idea kali ni macam ni nak buat acano, layan jelah. Okay apa-apa pun jejak jaya tadi seronok, and I love you Cik Laila, sayang mama itew ketat-ketat. Tak sangka cikgu comment pasal saya sebegitu sekali, saya takkan lupa nasihat cikgu!!!! EA EA EA EA. haha. Okay bye XOXO :D P/S: aku joint kem ibadah weh, walaweh!!!



No comments:

Post a Comment