Friday 12 July 2013

Jejak Jaya? Lewls,

Hi, Assalamualaikum.
Okay, Alhamdulillah kalau korang tengah baca entry aku kali ni, patutnya aku update semalam. tapi disebabkan masalah teknikal aku nak post harini, Tadaa~ Hari Jejak Jaya untuk pelajar tingkatan 3,4 dan 5 kecuali (3w/3b) telah diadakan semalam, ramainya parents hadir, haha. terutamanya budak kelas aku, nak dekat pukul 12:30 pun ada lagi parents yang datang, syabas ahh. :) tapi kan yang tak tahannya bila nak tunggu guru kelas buat ulasan kat kita, lama mak aihh, sabar jelah. haha, So far kelas aku memang budak pandai-pandai lah kan, memang kalau dalam tingkatan tu ikut "Principal" punya ulasan kelas 4 Akaun pegang kedudukan dalam tingkatan sampai ke nombor 20 lebih, alah ada lah sampai beberapa tuh, haha. bukannya aku cakap sains takda lansung tapi keseluruhan kedudukan dalam tingkatan budak 4 Akaun yang banyak pegang.




 Well, bangga weh, :) "Keep it up" pastu principal cakap kelas kitorang merupakan kelas harapan dia, woah lagilah terasa macam OMG, "babes kau dengar tak dia cakap apa?!!" "kelas kita pulak" yes terharu but at the same time we need to improve our academic result especially our main subject Ekonomi Asas, Prinsip Akaun and Additional Mathematic. Herm.. well aku pernah tak gagal tau addmath, addmath sebenarnya senang nak mampus kalau kau rajin buat latihan, faham apa yang cikgu ajar and yang penting kau kena terapkan rasa kasih dan sayang kat subject tuh tapi ramuan rahsia dia mestilah Cikgu yang mengajar dia, weh cikgu dia memang superb habis lah kan?!! haha. Best. Apa-apa pun kitorang memang dah menggalas satu tanggungjawab dan amanah oleh principal untuk jadi kelas yang bagus dari setiap aspek. Amin, dan Insya-Allah kitorang boleh buat yang terbaik, okay kat sini nak letak sikit gambar time hari jejak jaya semalam.. haha. suka gila dengan gambar ni semua. Okay papai, see you guys in the next entry. P/S: Ujian seterusnya aku nak lulus addmath, #Top5.


Okay see, kitorang bestfriend forever!! haha, kalau perasan ada Siti dengan Hasriq dalam page ni. :) 


We are the craziest person evahh. 

Lol Lol Lol, 

Guru penolong 4 Akaun

Afiza and Aimi. "kelas kauu"


Asal aku tak pandang camera!! spoil je

Elelele Fiza... haha

Rasa macam nak angkat kaki dekat Alfaiz sebab ambik gambar ni, penat kot aku duduk macam tuh, ahaha, tak pasal-pasal je ada movement kat gambar ni, haha 

Farah Aimi here!!! the craziest person you will ever met. Do know me before you judge me, because....Lol, just because you won't get hurt. :') 


Comelnyaa!!! mata i bulatlah, haha. Okay this babes going to give the best of her,  to do well in her next exam. :) Amin Ya Rabb. 


Selamanya sahabat, love you guys, keep calm and love each other okay?!! Muah

haha, ni lah hari Jejak Jaya Kitorang.. haha, ambik gambar je kan?? haha, will mis Siti and Hasriq. nanti dah balik MRSM dah korang.. hmmm, :) 

















No comments:

Post a Comment