Thursday 11 July 2013

Ramadhan Al-Mubarak.


Hi, Assalamualaikum.
Harini merupakan hari kedua kita berpuasa, Alhamdulilah, syukur kehadrat ilahi, puasa tahun ni memang tak penat, mungkin dah besar kan?!!! dah 16 tahun dah pun, "alah bisa tegal biasa" hahaha, alah bukannya lama pun kan?? kejap je.. tambah tambah kita kalau sekolah, duduk kat sekolah je berapa jam, tengah belajar, borak tup-tup kita dah balik rumah, time tu je dah pukul berapa kan?? haha, Okay sebenarnya entry ni tak patut aku update sebab entry yang sebelum ni tertangguh dek Fiza yang tak upload lagi gambar Potluck Ramadhan haritu, Aisehh man, banyak kacau ahh line rumah kau. Haha.



Okay, Ramadhan tahun ni dalam family ada kelainan sebab kakak aku, yes dia takda dengan kitorang, yelah dah sambung belajar kan?? kalau tak dulu memang sama-sama prepare juadah, berborak before tunggu Azan Maghrib dan paling aku rasa macam tak best time sahur, haha. Gila Bell, aku dulu time sahur selalu hulur kau lauk kan?? pasal kau duduk tepi. haha, siot, asal nak feeling bagai ni? Cehh, spoil kot. Haha, lagi satu sebab start je puasa aku dah hidap selesema, serious talk tak selesa lansung kau tahu!!! aduh, seksa rongga hidung aku. Hmm, bak kata A. "tabah lah hadapi dugaan," yelah you!!! tabah lah ni. herm..



Okaylah, haha. rasanya dah sampai ke penghujung rancangan, ehh?!! gaya macam aku buat rancangan kat Tv je.. haha, okay harapan tahun ni, aku nak puasa penuh 30 hari tanpa rasa penat dan buat ibadah sunat dan yang wajib secara istiqamah, Insya-Allah hendakNYA. Bukannya aku nak cakap aku tak pernah puasa penuh, tapi yelah kaum hawa, there is something that we cannot ... faham jelah yeah, haha. Okay Selamat Menyambut Ramadhan Al- Mubarak. :) P/S: doakan demam aku kebah. Amin Okay bye, XOXO :D 




No comments:

Post a Comment