Tuesday 18 June 2013

Feelings today. (18 June 2013)


Hi, Assalamualaikum.
Okay harini ramai cikgu tak masuk kelas kitorang, cikgu EA pun masuk kejap je, itupun just nak monitor kitorang kelas 4Akaun ni exam agama, halah, malasnya kau tahu, bukan apa masalahnya perlu ke?!!! Aku dah tak ada feel nak baca buku dengan nak menghafal ni punya, kelesanya aku ni, haha. Tapi tadi time jawab okay pulak, laju je tangan menulis jawapan maknanya tuhan tuh kasi hidayah haha. Pastu aku pun tadi time rehat makan apa je, kenyang ahh, Lepastuh terserempak pulak dengan balqis, terus dia ajak “ jom teman aku bagi risalah ni untuk setiap kelas,”  kebetulan lepas rehat time PA cikgu Pazir tak masuk, hiphip hooree, haha. So aku pun mengiakan je nak ikut si Balqis ni, serious penat weh mana taknya kalau dua tiga kelas takpelah jugak tapi ni semua  kelas. Penat, lenguh, nak pengsan apa lagi? Sila tambah di ruangan comment ye?!! Okay pastu tadi aku stay petang lelele, so rajin Kak Aimiy kita ni kan?!! Bukan apa dah dapat access nak masuk bilik k-school so kitorang pun senang hatilah nak guna untuk cari  bahan untuk contest video making peringkat antarabangsa tuh, aku bukan kesah  pun video kitorang menarik atau tidak, sekadar berharap video tuh kitorang dapat buat sebaik mungkin dan siap pada masa yang ditetapkan, itu dah cukup, sijil tuh yang aku nak ni, tu paling delicious among them. Haha, time stay tadi ingatkan kitorang dah masuk kat bilik k-school tuh bolehlah guna. Sekali computer tuh tak boleh nak access wi-fi, bengang  je aku apalah. Kira macam stay tapi tak guna je, last-last aku buat kerja sekolah akaun untuk hilangkan rasa bosan  dah habis kerja akaun aku pergi tawaf satu bangunan sekolah, ehh, ehh jumpa Ariff tawaf  jugak terus aku kejar dia pastu senyap-senyap jalan kat belakang dia then bah… haha. Kitorang pun berboraklah macam-macam kitorang cerita, cerita pasal superstition. Ala, hantu2 tuh. Opss, celupar mulut.  Lepastuh dah pukul 5:15 aku pun balik, alah dah tuh nak suruh buat apa kat sekolah, menyemak je.. erm.. tadi jumpa dia.. haha. Kay dah habis entry blog aku untuk  harini haha. P:S Khamis ni jadi helpers untuk kawad kaki daerah.  Okay byee XOXO :D. 

Dia keluar macam ni kat komputer dalam bilik k-school. 

2 comments: