Wednesday 26 June 2013

Thank you.


Hi, Assalamualaikum.
Okay today's entry is about my bestfriends, crush, kawan and teman rapat. Haha, okay alhamdulillah aku kenal dia dalam satu insiden paling lawak sangat.. ehh? kat mana tu ye? tak nak cerita.. haha, yang penting dia dah tolong aku. okay thanks A. haha, start daripada haritu aku kenal dia, nama dia and kelas dia, yang kelakarnya aku tak pernah pun nampak dia, sekadar kenal conducter BB tu nama A.A, Hahaha, seriously?!! dia pun tak pernah kenal aku, tapi dia tahu pulak aku kelas 4Akaun, syabas betei, syabas. haha. Start daripada kejadian yang memalukan tuh, pasal tak reti nak start motor tuh kalau kitorang selisih je mulalah Muiz, A, syakir and Naz akan buat gaya org nak start motor.. Ya Allah!!!!!!!! and this guy just gelak and senyum je membuntang kan mata dia yang macam nak terkeluar tuh. haha, malu tahu tak.. start daripada haritu kitorang tegur kalau kawan dia takda. and skype and etc.. wuu A ada skype. haha, entah lah kenapa baru tahun ni nak rapat dgn budak junior and senior. but at least aku bersyukur Allah tuh kurniakan kawan2 baru yang kiranya baik, boleh mintak tolong, and boleh kongsi masalah. Alhamdulillah may our friendship last forever. :)


i do agree.

yeah, 

ahaaa..

:)

never...

it would be nice. 








No comments:

Post a Comment