Friday 14 June 2013

We are so mess up....Freak!!!

Hi, Assalamualaikum...
Nampak sangat penat aku harini kat sekolah, mengamuk jelah harini, apa benda aku buat harini?!!! okay, first aku kena tolong dalam sesi fotografi untuk guru tahun 2013, which is time tuh, sebenarnya ada ceramah israk mikraj, tahu tak kalut.. tetiba tengah sibuk tolong tuh, ada ustazah suruh aku pergi kat penceramah tuh suruh dia tunggu kejap, ahaha, okay!!!! takdahal, dah habis buat sesi fotografi tuh, kitorang pun joinlah sekali ceramah tu, okay takda yang beza pun, penceramah dia pun orang yang sama, but humour dia tak tukar pun, still dapat buat aku gelak, haha. Okay dah henti gelak. Okay, lepastuh, aku pergi sambung kerja fotografi, terus habis perhimpunan je, kitorang susun kerusi untuk sesi fotografi nanti, ehehe, harini takda suara aku pun kat mic. Great, haha. Tapi, satu je aku risaukan tadi, video tuh tak dapat nak dihantar tepat pada waktunya. Mana taknya, hantar 15 June tapi sekarang ni, aku nak kena post malam ni, kat dalam peti post, esok dah lah post tak buka, heh... so kitorang decide nak ambik video ni as a backup video yang lagi satu punya, tapi kitorang baut je benda ni, sebab ada satu lagi pertandingan reka video, okay problem solve. Tapi tadi kat pss lawak sangat, aku tengah nak practice english punya sound, untuk rakam buat video tuh, tapi bila keluara dari bilik IPD kat tempat ruang library tuh aku terpaksa duduk dengan budak kelas 3wardah, aku okay je dengan budak 3 wardah aku baik je dengan dorang, sometimes aku rasa diorang ni friendly sangat. okay love yaa all. :) haha, tapi serious tadi malu Pn.Ju pulak memandai je cakap macam tuh dekat Naz, haha, tahu tak Naz muka kau merah sangat time tuh, termasuklah aku. Ini semua Azri, Muiz, and Syakir punya idea, sengaja je.. P:S Balqis tadi macam penat sangat aku tengok, TQ sebab tolong bawak botol air tuh, haha. :) okay bye, XOXO :D

nampak tak yang aku highlight kan tuh..

2 comments: