Tuesday 11 June 2013

Tired, Exhausted, Mad (Redaksi)

1,2,3 Senyum.. okay free style.. 
Hello, Assalamualaikum
Okay lama tak update, kali ni aku putuskan yang aku akan update every single things yang berlaku dalam satu hari, supaya taklah bersawang je blog aku nanti. Okay cuti sekolah dah habis, Bestkan?!1! haha, untuk aku lah tapi tak tahulah korang macam mana, aku best je walaupun tak hang like certain people. Fisrt day  sekolah hari Isinn tu je, aku dah tahu yang seharian tu aku akan penat, elok pulak tengah assembly Ainur dok borak dengan aku pastu balqis datang. haha, balqis dok pot-pet suruh aku, Bojaa, Ucopp untuk jumpa cikgu Redaksi. Katanya ada kerja untuk kitorang, sekali ainur pecah rahsia yang kitorang kena tolong cikgu untuk sesi fotografi nanti, takpe, nama pun budak redaksi kan?!!! so aku pun lepas assembly dah letak beg bagai pergi naik kelas si Mizie, and dorang just untuk panggil dorang untuk turun membantu. Cehh, aku pulak jadi tukang reminder. takpe, aku tak kesah pun. Hahah, and then sehari tulah dari pagi sampai lepas rehat kitorang ada sesi fotografi untuk gambar kelas tahun 2013. dari form 1-form 5 aku balqis, Auni,Azwan, Mizie and Ainur tolong susun budak ikut ketinggian tu tak kira lagi yang mana kena susun kerusi. hadehh, penat. lepastu aku tak lah harapkan semua dengar kata kan?! tapi aku cukup bengang bila ada satu kelas tu boleh kurang ajar pulak dengan Auni. eleh, kau tak payah nak duduk ngan kawan sangat lah ambik gambar tuh, degil gila perangai dorang! Perempuan pulak tuh!!! sabar kay auni, sabar. Bukan lama pun ambik gambar tuh, sekejap je. aku rasa tak sampai 2 minit. gambar formal and free style, kejap je pun. lagipun pun apek tu dah expert ambik gambar! yeah, tahun ni bukan budak fotografi yang ambik gambar sekolah, tahun ni  ada upah someone. haha, apalah nama apek tu, haha. Lantaklah. Harini, pulak lagilah double penatnya, harini kitorang urus Kelab/Persatuan and permainan. satu-satu aku buat announcement, perhatian diminta bla bla bla... muak dohh, ditambah dengan aloy yang gila pelik dia buat announcement. haha, okay that's all. Esok pulak unit beruniform and rumah sukan, aha, itu aku tak sure bila! tapi hopefully esok janganlah penat macam tadi, berpeluh gila, panggil tapi tak turun cikgu yang dah kena panggil pastu kena panggil balik. haha, confirm cikgu-cikgu bengang kena naik turun tangga. haha, okay apa-apa pun seronok buat kerja dengan Balqis, Azwan, Auni, Mizie, Bojaa and Aloy. P:S Esok pun  nak kena panggil jugak AJK/guru penasihat unit beruniform. Okay daa, byeeee. :) XOXO :D

penat


No comments:

Post a Comment