Monday 17 June 2013

Harini di sekolah.

SMK SERI KUNDANG. 

Hi, Assalamualaikum.
Harini di sekolah, haha okay lawak gila, happening sesangat and banyak cerita, info, gossip aku dengar. Well, teenagers life kan. Hehe, harini sekolah kitorang adakan aktiviti sukantara, aktiviti memang wajib ada setiap tahun, motifnya nak kumpul mata bagi setiap rumah sukan, acara yang ada lari pecut 100 meter, lompat jauh dan lontar peluru, haha. setiap yang jadi atau kira lulus dapat 3 markah. yang gagal atau batal dapat 1 markah, kira macam kau lari bagai siput pun, kau akan dapat 1 markah wehh, haha. Best ahh. :) Mula macam malas je nak joint sukantara ni, serious envy dengan pengawas koko, dorang tak buat pun sukantara dengan kitorang. haha, ini tidak adil. Takpe..Tapi tadi time nak lari kan, Muiz, Azri, Afiq, and yang lain tengok. Ya Allah malu weh, sumpah aku malu, haha, kalau aku Usain Bolt kau nak tengok takpelah, ini... haha. Lol. Pastu harini aku decide nak stay kat sekolah, motif?!!! aku tak berapa nak pasti.. tapi rasanya aku  nak buat rangka karangan yang Pn. Mahani suruh. Haha, rajinnya aku ni.. lepastu tadi, ehem. Haziq share cerita dengan aku, okay gila lah, aku harap kau berjaya dapat kan.. ehem. Ehh, paham-paham jelah. Dah meleret aku stay tetiba terserempak dengan Mizie kat kelas time buat kerja, terus mood hilang, last-last aku pun malas nak buat kerja. Haha, aku memang maklum harini budak BSMM ada latihan last kawad kaki dorang, esok dorang akan bertanding kat sekolah taman melawati. Wuu~~ Fighting!! Serious talk i have a great time chatting with this senior, Mizie, Ucopp, Shukur, and etc.. sorry aku tak tau nama selebihnya tapi aku kenal kau orang. Haha, gelak macam hantu. Time Milah naik baran dia tadi, Gila kau, dia marah skuad BSMM dia, pastu aku macam ajuk sikit dia cakap, Mizie pulak buat muka time tuh, terus aku terkekeh kekeh ketawa. Non-stop. haha, Lawak sangat. fyi, aku memang tak pernah bertegur dengan Shukur budak 5sc ni, tadi duduk dengan dia rasa dia ni lawak jugak, kadang-kadang suka mengusik orang. Hempuk kang. haha, and Mizie?!! asal aku pandai buat muka pulak? aku rasa biasa je expressi muka aku tadi.. hehe, well sebenarnya agak lawak lah.. tadi berapa kali aku ter- erk..erk. haha, Pastu Didie, asal kau gelak macam tuh doh, haha tak berhenti-henti pastu jumpa je kau aku nak buat mata juling, habit mungkin? haha lantaklah. Anyway, i've a good time today with your guys. P:S we should do this everytime we have a time. Okay bye. XOXO :D  

Lari 100 meter


Lompat Jauh.


Lontar Peluru.

BSMM Perempuan.




No comments:

Post a Comment