Thursday 20 June 2013

Penat :'(

Lol,


Hi, Assalamualaikum.
Harini memang penat sangat sebab aku bertugas jadi helpers kat sekolah, yelah harini 20/6/13 ada pertandingan kawad kaki daerah kat sekolah. Yeahh, so ada visitor lah kan?!! jadi aku sebagai helpers adalah tugas yang dia berikan.. alah padahal bukan cikgu yang kasi job apa aku kena buat, diorang tuh yang main tulis je kerja bagi aku. Tahu tak aku kena buat apa?!! yeah, angkat skitles bila skuad ketua platun dah sebut mara menghadap... bayangkan dengan panasnya aku ulang alik benda yang sama, lepastuh bila nak mintak tolong buat muka, tau pikir perut kau  je, nasib Aliya ada tolong tadi. Alhamdullilah ringan beban aku. Untuk kali kedua dalam sejarah aku tak masuk kelas PNP. bukan apa, kan aku dah bertugas, tapi rasa macam menyesal pulak tak masuk kelas, kalau nak tahu muka aku ni bukannya boleh expose kat matahari sangat nanti terus tanned. Pastu, ambik masa yang lama untuk cerah balik. Seriously muka aku berbelang teruk sangat tau, Okay aku janji lepas ni aku takkan joint aktiviti luar sangat, cukuplah aku buat untuk tahun ni, enough it's enough. :) Haha, okay that's all for today entry blog aku. See you soon dear reader. :) Okay bye. XOXO :) !



No comments:

Post a Comment