Thursday 13 June 2013

Seriously?!!!!

Seriously?!!!



Hello, Assalamualaikum.
Harini, full day aku tak skip class lesson macam sebelum ni, Yeah!! alah, tapi harini pun bukan buat apa pun kat dalam kelas, macam tu jelah tak berapa nak seronok but still tak menghambarkan, patutnya harini nak jumpa Adik Zaty aku, manalah tahu dia stay kan?, tapi malangnya dia balik awal selalunya dia stay kot, seriously, aku hampa.. Selalunya, pagi-pagi Dayah selalu cakap adik kau Peah tuh, tanya Kak Farah mana.. so aku rasa macam sebersalah tak stay, tapi aku penat kot, lagipun aku bukannya jenis stay sekolah petang-petang kalau takda hal yang penting. tapi, mungkin sayang adik kan.. hehhe, aku saja nak stay, lagipun budak Zaty ni mulut pot-pet sikit, tak lekang cerita dia nak borak dengan aku. hahhaa, okay ily. Harini ni stay sebenarnya nak habiskan kitorang punya kerja untuk "Pertandingan Video Kreatif" sangat lawak pasal kitorang ada macam berlakon untuk video kitorang ni, scene kat PSS, Tangga, dan koridor sekolah, lahai, barulah aku faham penatnya pelakon kat tv tuh punya kerja, asal tak cantik je buat balik... berulang-kali tahu tak, sampai aku pissed off kat Kimi, yess Kimi lah cameraman nya weh, haha, walaupun tu camera dslr Fiza... mulanya aku tak berapa nak setuju sangat dia jadi cameraman sebab scene kitorang ada girls je, boys nya mana? tak nampak okay kan? padahal dalam kumpulan ada lelaki, paling tidak pun ada scene dia sikit, tak kesah lah bab mana pun, but still benda dah jadi, at least kerja record video ni dah siap, tinggal nak tacap sikit-sikit je. Masa nak record scene kat koridor sekolah, entah siapa sengal pergi main tepung, habis terabur kat tangga... kesian acik tuh, nak sapu, and paling aku marah pasal kena kain sekolah aku! Whattttt, seriously, kau tahu tak susah nak tanggal, aduii.. Eh, tadi ada Persatuan apatah anjurkan game explorace.. bestnya aku tengok..Mizie dengan Azwan pun joint, haha, muka dorang kena conteng dengan paint apatah, and ada satu tuh macam kena calit dengan tahi.. euww... disgusting gila kot, haha, Boleh pulak time nak beli air kat vendor machine tuh, Min panggil suruh kasi english word yang susah nak spell, untuk budak 5sc, Kebetulan Azri ada, ingatkan mamat ni boleh harap kot-kot kasi 1 idea, ehh, ini tak dia terus cakap "kalau nak tanya aku baik tak payah". "aku memang tak tahu apa-apa", haha. suka orang jujur macam kau weh. haha. So, i guess tu je hari ni punya post, so TC, P:S esok kitorang sambung balik kerja sesi fotografi tuh. Okay bye, XOXO :D

No comments:

Post a Comment