Saturday 22 June 2013

Say 'yoo'

Hi, Assalamualaikum
Okay dear readers, harini aku nak bercerita pasal  kawan aku ni, dia ni memang dah kenal sangat dah,So hadap jelah entry untuk malam ni okay?!!!! may you enjoy my post today.


Let the merapus's begin.....

Syahmi Hafiz

Okay so here, tadaa. mamat poyos nak mampus ni sama baya dengan aku, i called him syahmi, or yo. haha, sekarang kalau jumpa dia mesti yoo, and ada hand sign.. ala-ala rock gitu, haha. mamat ni skinny?! ehh, yeke? haha, but aku rasa dia ni skinny, and yes Skycity band. Gempak weh, dia dan band jamming dia, hobi? not so sure, tapi aku rasa tweet, hang and paling tidak melepak bersama bestie tercinta alif, mairil, fazeem and etc. Okay pernah gaduh tak dengan mamat ni?! haha confirm weh penat kena belasah. haha, salah aku jugak kan? btw kau pun pasal cerita kat semua orang pasal benda tuh? kau pun salah jugak, terimalah kenyataan okay? tapi it was a past year memory, boleh campak jauh-jauh. sekarang kitorang tak sekelas dah, dulu classmate kau, sekarang dia sport science stream aku pulak Account. tapi selalu jugak jumpa dengan dia, haha. mujur mamat ni masih ingat nama aku, haha. thanks broo, aku ingat lagi, kau memang rapat dengan tengku kan dulu?! bergosip, cerita semua dengan dia, tapi serious talk seronok chat dengan kau, ehh, bukan chat kat facebook tu means that kita berborak okay. So, my wish for you is, never look back at your past, and move on.  Go bro, and live your life as always. :) 



No comments:

Post a Comment