Sunday 16 June 2013

Sunday Sundae Sunny day

Aucakk!!!!


Hi, Assalamualaikum,
Okay harini, sebenarnya sangat bosan yang teramat tapi just fine. Nasib lah ada twitter, mostly harini aku tweet dengan balqis, and tweet je memanjang. haha, peduli?!!! pastu aku da lah tweet dengan muiz, hehe. sweet pulak gaduh dengan jiyaaaa. Kemain, sebenarnya malas nak datang esok sebab ada sukantara. Tapi aku dah janji dengan si Azri harituh untuk datang pasal dia kata dia nak pangkor menang eceh, harapan lah weh Azri. lagi satu pasal nak kasi novel MURTAD kat dia, korang tahu tak novel terbitan Fixi ni best gila. So tadi tetiba balqis hantar IM kat aku, kasi info yang mengatakan yang esok lepas rehat baru sukantara. Okay. lepas dah chat tuh meleret pulak cerita kitorang.. Wootswoots balqis dah getback. haha. Okay tahniah. heheh. Okay that's all for today aku pun  tak tahu nak update apa sebenarnya. :) P:S esok akan jadi hari yang memenatkan. Okay bye. XOXO :D



Wee~~~

awkward silent









No comments:

Post a Comment