Wednesday 12 June 2013

Wordlots Wednesday

Hai, Assalamualaikum.
Harini hari ke-3 persekolahan. Happening je harini, and aku rasa muka aku dah bertambah tanned akibat berjemur untuk arrange sesi fotografi sekolah kitorang, macam dalam post aku sebelum ni, aku ada cakap yang rabu nanti ada sesi fotografi untuk unit beruniform, alhamdulillah kira bila dah buat announcement tuh diorang terus turun bawah senang sikit kerja, tapi tadi cepat betul panasnya, terik pulak tuh. mula nak susun kerusi lambat sikit tadi sebab harini budak form 1,2,4 ada check module cuti sekolah, aku punyalah tunggu Pn.Suhana kat assembly, sekali teringat yang pn.suhana kena pergi iring budak kadet polis yang pergi kem daerah, kay! aku pun pergi jelah kat cikgu.pazir and cakap siapa nak handle kelas kitorang and dia pun bla bla bla, at last suruh aku check, aku check ala-kadar je, asal nampak every page yang full tu kira dorang siaplah kan, nampak jugak effort dorang. haha, lepastu kelas aku semua gerak balik ke kelas. Lepas dah selesai semua kat assembly aku pergi panggil Bojaa, Aloy and kebetulan... hah, kebetulan pagi tadi aku ada nampak Ucopp kat sekolah, dah sihat lah agaknya tuh, dorang cakap dia masuk hospital sungai. buloh, haha, pasai pa?!!! okay tak nak cerita takpelah.. lepas tuh, nak dipendek kan cerita macam biasa suara aku je yang dok memekak kat microphone tadi, memang penat time nak kena ulang ajk and guru kaunselor pembingbing rakan sebaya untuk turun, aku panggil takda oarang. pekak ke? atau memang tak jelas? wallahualam... aku tak pasti but aku rasa kemain kuat lagi aku buat announcement apa-apa pun, harini best Akiss, Mizie, Azwan,bojaa, ucopp and aloy masing-masing buat jugaklah kerja! yeahh, lawak jer tadi boleh pulak gelak and tak perasan yang mic,. time tuh tengah on, haha. mizie dah gelak gila-gila dah.. haha, kay itu lawak. Tapi.... harini, aku tak dapat nak ambik sekali gambar untuk tahun ni punya pengawas perpustakaan, sedihnya!!! haih, dah lah tahun depan DIA dah takda... okay that's sad. P:S esok aku free and full masuk kelas. Yippee. XOXO :D



No comments:

Post a Comment